Galleri Sommermatcher

Fredag d. 08. juni 2018 - Sommermatch i Seniorklubben

Modsat i 2017 foregik dette års sommermatch i tropetemperaturer, og golfbanen er blevet ganske tør efter mere end 1 måned uden regn.

♦ 19 spillede 18 hullers match med tee off på hul 1 fra kl. 14:00
♦ 17 spillede   9 hullers match med tee off på hul 1 fra kl. 15:30
♦ 12 ledsagere deltog i spisningen

Vi fik dejlig mad og havde en hyggelig aften med god stemning, så det er en tradition, vi vil prøve at fastholde.

Fredag d. 30. juni 2017 - Sommermatch i Seniorklubben

Paraplyerne måtte frem i forbindelse med seniorklubbens sommermatch, men det tog ikke humøret fra golfspillerne.

♦ 29 spillede 18 hullers match med tee off kl. 14:30
♦ 16 spillede   9 hullers match med tee off kl. 16:30
♦ 20 ledsagere havde taget imod indbydelsen til at deltage i spisningen

Nøjagtigt samme antal som i 2016 deltog i grillmiddagen efter golfmatchen. Alle 65 personer hyggede sig i Café 19, hvor der før præmieoverrækkelsen blev der serveret steaks og pølser og et dejligt ta'selv-salatbord. Karins søn Daniel var grillmester og klarede opgaven til »UG«. Der blev ligeledes serveret kaffe / te og småkager.

Fotos: Ellen Julsgaard

Fredag d. 24. juni 2016 - Sommermatch i Seniorklubben

Højt humør, dejligt golfvejr med vekslende skydække og temperatur på ca. 25 grader resulterede i en dejlig dag i seniorklubben:

♦ 35 spillede 18 hullers match med tee off kl. 14:00
♦ 15 spillede   9 hullers match med tee off kl. 16:00
♦ 15 ledsagere havde taget imod indbydelsen

Alle 65 personer så ud til at hygge sig i Café 19, hvor der efter præmieoverrækkelsen blev serveret et overdådigt salatbord fremstillet af de dygtige folk i køkkenet samt steaks og pølser. Der blev ligeledes serveret kaffe / te og kage.
- Stor tak til Anni / Karin og jeres personale.

Fotos: Ellen Julsgaard

60 glade 9 og 18 huls seniorspillere til vellykket match, grillfest og hygge