• Publiceret fre d. 15. mar 2024

Der spilles hulspil uden handicap over 18 huller per runde.

Uafgjort runde afgøres ved sudden death.

KUN datoen for finalen er fastlagt til søndag d. 18. august fra kl. 12:00.
    • De øvrige tidspunkter aftales indbyrdes mellem spillerne.
    • Der vil blive fastsat deadlines for afvikling af de indledende runder.

• Publiceret tor d. 14. mar 2024

Søndag den 7. april kl. 09:00 inviterer Brande Golfklub til opstartsmatch.

TURNERINGSFORM
    Stableford, single

TILMELDING
    Sidste frist for tilmelding er torsdag den 4. april 2024 kl. 19:40 via GolfBox, hvor der findes yderligere oplysninger.

- Vel mødt ...!

• Publiceret man d. 26. feb 2024

Hverdage: Fra fredag den 1. marts 2024 og indtil fredag den 15. marts 2024 kan der - grundet arbejdet med etablering af vanding på fairways eller udgravning af ny sø på hul 9 - være et hul, som er lukket for spil i hverdagene.

Når du på teestedet ser et skilt med, at et hul er lukket, bedes du gå videre til næste hul, og som følge heraf vil greenfeeprisen være ændret til 175 kr.

• Publiceret fre d. 16. feb 2024

Skal du være med?

Trænger du til at få rørt både kroppen og lattermusklerne, elsker du naturen, og holder du af at møde nye mennesker, så er KVINDER & GOLF lige noget for dig.
    - Se mere nedenfor, hvad forløbet går ud på og prisen for at deltage i dette spændende tilbud.

• Publiceret lør d. 3. feb 2024

Skal du være med?

Er det nu, du skal starte livet som golfspiller, så tag med på Brande Golfklubs 4 ugers intensive golfforløb - kun for mænd.

Vær hurtig - KUN 8 pladser på holdet.

• Publiceret fre d. 29. dec 2023

Golfbanen er vendt, så hul 1 bliver det nuværende hul 10, og det nuværende hul 1 bliver hul 10.
    -
    Det betyder, at golfrunden altid skal starte på det normale hul 10 (til venstre for klubhuset)!

Vi oplever, at mange kun spiller 9 huller i vinterhalvåret og ved at vende banen på denne måde, sikrer vi, at sliddet fordeles på banen, hvor den bedst kan tåle det.

• Publiceret tor d. 30. nov 2023

Johannes og jeg har næste års golfrejse klar.

Turen går til Fuerteventura med ALL INCLUSIVE og foregår i dagene 21.-28. oktober 2024.

Ud over rejsen vil Johannes og jeg tilbyde alle, der er tilmeldt rejsen, tre fællestræninger i Brande Golfklub.
    Alle tilmeldte kan komme og deltage i socialt samvær, og vi vil give jer undervisning i et par timer pr. gang, så I kan være kampklar til spillet på Fuerteventura.

• Publiceret man d. 1. jun 2020

Tag en ikke-golfspiller med på Par3-banen.

Begynderudvalget og bestyrelsen i Brande Golfklub vil gerne appellere til klubbens fuldtidsmedlemmer om at være ambassadører for rekruttering af nye medlemmer.

Derfor er der mulighed for, at klubbens fuldtidsmedlemmer kan invitere et familiemedlem, en ven eller kollega etc. GRATIS med på en runde golf på Par3-banen.