Reglement 2025

Klar til afgang - Foto: Kirsten E. Pedersen
 

Indmeldelsesgebyr

Betale 500 kr., som dækker indskud og matchfee i alle Ladies Sections matcher. Der vil kunne forekomme ekstra betaling ved udflugt, weekendtur og hyggematch samt andre ekstra arrangementer.
- Beløbet betales til Jyske Bank konto 7139-0001056091.
 

Spisning

Ønsker du at spise efter matchen, kan maden bestilles samtidig med tilmelding.
- Præmieuddeling finder sted før spisning.

Tilmelding

Tilmelding skal ske i GolfBox senest kl. 18:00 dagen før matchen (mandag aften). Startlisten udsendes mandag. Der kan ikke garanteres, at eftertilmeldinger kan deltage i matchen.

HUSK ved spil på banen før matchen, kan man ikke deltage i præmierækken.
Ladies Sections udvalg forbeholder sig ret til ændringer af matchformen i forhold til programmet.

Præmier

Der uddeles præmier hver gang - dog min. 5 spillere for at oprette en række:
• 5-7 spillere i en række udløser 2 præmie
• 8 og opefter i en række udløser 3 præmier

Der spilles i 3 rækker, såfremt der er hold i den enkelte række. Hvis ikke der er hold, spiller de spillere - hvor der ikke dannes hold - i den nærmeste række.

• A-rækken - hcp.   0,0 - 23,6
• B-rækken - hcp. 23,7 - 31,1
• C-rækken - hcp. 31,2 - 54,0

Matchlederne kan dog - hvis situationen taler derfor - ændre på fordelingen.

NB! Alle spiller sammen 1. tirsdag i måneden om eftermiddagen, og præmier til formiddagsholdet udleveres her. Såfremt man ikke kan deltage 1. tirsdag, sker udlevering af eventuelle præmier ved personligt fremmøde en anden tirsdag eftermiddag.

Handicapregulering

Der sker regulering af alle runder, hvor der laves stableford-point.
- Regulering sker efter gældende DGU-regler.

Ladies Sections ledelse

Øverste myndighed er generalforsamlingen, der afholdes hvert år på årets sidste ordinære spilledag.
Her vælges det kommende års bestyrelse, ligesom regler kan ændres og nye vedtages.
Et medlem kan vælges tre gange - altså sidde i 6 år. Det for at sikre et flow i bestyrelsen, der består af 6 medlemmer.

Forslag til ændring af vedtægter fremsættes skriftligt og skal være Captain i hænde senest 14 dage før generalforsamlingen.

Beslutninger til ændringer af reglementet træffes ved simpelt stemmeflertal blandt de fremmødte medlemmer

Captain og adjudanter vælges af bestyrelsen efter generalforsamling.

Den daglige ledelse udøves sæsonen igennem suverænt af Captain og Adjudanter. Skulle ledelsen i en sag være uenige, tæller Captain’s stemme dobbelt.



Opdateret 08. februar 2025
KEP/ej

Drupal hjemmeside leveret af Intern1 ApS