Erhvervsklubben

Foredrag om netværk v/Søren Østergaard i forbindelse med stiftelsen af EBGK - Foto: Ellen Julsgaard

Erhvervsklubben Brande Golfklub - EBGK - stiftet 19. september 2011

Klubben er stedet, hvor erhvervsfolk mødes omkring golfspillet, men hvor fokus ikke flyttes fra udveksling af forretninger,
sparring og personlig udvikling.

MISSION

Der tilstræbes en medlems­kreds, som bredt repræsenterer erhvervsbrancher og offentlige virksomheder. Oplysning og inspiration skal blandt andet ske gennem foredrag af erhvervs- og sportspersonligheder og indlæg fra klubbens egne medlemmer.

Der lægges også vægt på at give større indsigt i andre branchers styrker og udfordringer.

VISION

Erhvervsklubben er etableret med den klare målsætning at skabe et levende, engageret og givende forum motiveret omkring medlemmernes passion for golf.

Klubben skal være stedet, hvor erhvervsfolk mødes omkring golfspillet, men hvor fokus ikke flyttes fra udveksling af forretninger, sparring og personlig udvikling.

Der skal være tale om et tillidsfuldt net­­værk, der udvikler individ og forret­ning gennem fællesskabets fordele.

MEDLEMSKAB

Prisen for et medlemskab i 2019 = DKK 3.000 ekskl. moms.
- Kontakt EBGKs bestyrelse ved tegning af flere medlemskaber.

Synes du, at Erhvervsklubben Brande Golfklub lyder som en spændende mulighed for dig, så kontakt bestyrelsen for at høre mere om, hvordan du bliver medlem.

Drupal hjemmeside leveret af Intern1 ApS